?

Log in

sasami_kowa
17 September 2015 @ 01:16 pm
A) What does the last text you sent say? And to whom? to jenny about what her plans are for tomorrow night
B) What does the last text you recieved say? And from whom? her telling me todays plans
C) What time do you wake up most mornings? between 5 and 9 depends when the twins wake up.
D) Are you afraid of walking alone at night? no, its comforting
E) What do you do to relax at the end of a stressful day? i color... or smoke at the end of a real bad day
F) Where did your last kiss take place and with whom? omit
G) Do/did you get into trouble a lot at school? nope I was a good girl
H) Do you enjoy your job? If unemployed, are you content being so? I do to a extent, Somedays i feel like what I do doesnt matter....same as home..I see a issue here
I) Do you often pick up on double entendres and innuendos? I caan make anything dirty
J) Have you ever been offered drugs but declined? yea multiple times
K) Have you ever met someone who has completely altered your way of thinking? yea a few people one spesfically who was so open minded and was willing to listen to others views without mocking
L) Have you ever been offered drugs and accepted? yea, but weed isnt really a drug
M) Tell us something weird that turns you on. hardwork sweat
N) When did someone last admit romantic or sexual feelings for you? Was the feeling mutual? recently and i was never given a direct answer
O) What is something you have given a lot of thought to lately? my life in general and where I wanna go and what I want to do and what is best for the twins
P) When did you last swallow your beliefs to avoid an argument or confrontation? about 2 hours ago
Q) Do you usually initiate hugs? nope
R) Are you a very affectionate person? i used to be but lately im in a place where I basicallyhave self imploded
S) Can you roll your own cigarettes? with a machine
T) What are you looking forward to? Idk I guess i'm looking forward to see if I'll get a higher position at work
U) Do you have any tattoos. Do you want any/more? yea and yes
V) Are you mentally strong? Thats hard to say, Ive been thru shit there is no question about that. But the crippling depression that goes with it makes me feel like i'm not as stong as i play off too be. A few people can pick up when something is wrong.
W) Are you physically strong? id say so
X) Do you think you’re a good person? yes and no
Y) Name one thing you wish you could change about your life right now. the twin's father
Z) What do you usually eat for breakfast? nothing, I dont eat alot.
 
 
sasami_kowa
19 May 2012 @ 12:56 pm
Where should I begin? well lets start with the basics, I have a lesbian freind named Ashleigh whom i am close with. She asked me 3 months ago if getting together with this one girl would be a good idea. Seeing that her latest relationship had hurt her to the point of no return.I explained to her that she needs time to herself and without the emotional involvement of another person. She smiled and said she would hold back on the relationship until she learned to care for herself. Its funny what 3 days can do.  In the span of 3 days the girl she wanted to get together came up more in conversation for the wrong reasons. Ashley, the girl who other ashleigh wants came to her and said she was pregnant. with in 3 days every person in her life looked at her and said she was making a mistake. Ashleigh planned to start a life with her the get married and raise the kid together. this is a beautiful idea for anyone but its not something you plan with someone you.ve only known for a couple of weeks. now here we are the 3 months later and this has effected everyone in Ashleigh's life. For the reason this pisses me off is she is suppoosed to train me for a promotion, she wont do that because right now she doesnt have the time. Of course by time i mean her gf is at work all the time demanding her attention while sucking every single resource from her. She drives her car without a lisence, she uses up all her money, she uses her laptop and phone to complain about her to other people. she uses Ashleigh.I have to wait several months before i can go back to being trained because i cant get moved to because ashleigh's gf needs to work those hours. Its bullshit pure fucking bullshit. I am pushed aside for a girl who is a drama causeing hypoconriac who needs to crawl back under the rock she came out of.
 
 
Current Location: Fast food hell
Current Mood: bitchybitchy
 
 
sasami_kowa
08 April 2009 @ 10:51 am
1.)Certain people need to stop causing drama over shit that doesn't matter, You're out of college you should have stopped this shit in high school. It is childish and doing it shows that you need to move on and get over yourself.I'm not the person you want to piss off. I don't care that i made you cry, I only speak the truth when you call me a dirty troll

2.)The same certain people shouldn't get other people involved in the drama you go out of your way to cause. making people who don't know me hate me for things that aren't entirely my fault is yet again childish.Also getting my close friends of mine whom you talk shit about them behind their backs involved is uncalled for. And getting an ex of mine involved in me "stealing" your boyfriend is going no one any good


3.)So the certain drama involving me stealing a boyfriend is incorrect what actually happened was he wanted me and felt the relationship with his girlfriend was over.So with that i have no idea how to suduce a guy so how can i do it to him?

4.)don't hate me for the shit you hear about me, chances are its not true, wait for me to attack you personally then you can hate me.

5.)I despise blue blooded right wing conservatives and hoe one minded some can be. beliveing that people of a different race and people of the same gender shouldn't be married is wrong. LOVE IS LOVE.

6.)Speaking of interracial couples people brining up how my brother is "rolling in his grave" because of my relationship is a low shot. Yet it doesn't matter Remember i did date Charlie's best friend for 15 months this is not as bad.

7.)It's snowing, I'm cold, and its  april. FML
 
 
sasami_kowa
So many things are annoying the shit out of me for the past week so here is a list of the things that are pissing me off horribly.

1.)I'm going to start blow up computers that have windows explorer and do this fucked up randomly stop typing and if you press backspace it takes you to the the last page (it happened to me 6 times while trying to write this  entry). every time it happens i have bad thoughts about burning all computers with windows and just by a mac instead. I love macs :) i dont feel the need to stab them, but also my printer at my house makes me want to blow it up beacuse it never works, i will sit there and just stare at it and threaten to choke it, but it never works. I think it wants me to take a field hockey stick to it.ugh a fucking hate windows

2.)i'm never playing airsoft with kids i went to high school with ever again, i'm the target, and i have no idea why, for anyone who knows this reason please keep your fucking mouth shut.

3.) my parents believe my myspace/facebook defualt is inappropriate, ok so the pic
it is not that bad i mean it could be worse like for example this:
yes there is worse that that,i'll spare you and not show them. Oh have i mentioned this lovely boy is my boyfriend, he is spanish, and my household of the somewhat raciest has gotten over the fact he is not white.

4.)ok So my father has a myspace, this makes him more a creeper than hip (he runs around and screams he is hip, i think it would be funny if everytime he said that he stuck his head in a bowl of cereal like that did in a cartoon i watched) I think its messed up i have privacy online...thats pretty much it, i dont have it at home real well i mean i have to watch what I say or otherwise my sister will hear something take it the wrong way, thats how the rumor about me and jay haveing sex started.

5.) my 11 year old brother has one, i stand by kids under 17 not having them beacuse of risks in being on myspace. like creepy old men adding you pretending to be a girl, like a teenage girl, my little brother is smart, but he could think of someone talking to him trying to be nice, he will think the best intentions when really it is an old man trying to fuck him its kinda messed up, but anyways i had to go through so much shit from my mother when i turned 18 and got one, that was 2 years ago, times have not changed.

6.)The women who had 8 babies is a horrible mother, enough said, i think she shouldn't be able to have babies

7.)Brianne my sister wants to take over charlie position of older child,She could do it, if she could try to do it, we would be all fine, but she is never home and always taking care of herself, and thats what she should do, not try and play charlie cause really she can not measure up to the equality he gave all of the other siblings, if she wants to be charlie that means no being nice to one sibling and mean to another, it doesn't work that way.

8.) Certain people should be kicked in the nuts, pleading for someones forgiveness is not the way to redeem yourself only beacuse you lose half your friends beacuse of one comment made. while on this subject, you also should not be allowed to tell another person to get over a death of a best friend when you are not over a significant other of 2 months leaveing you and you not over it, after 3 years.
sorry thats been on my nerves for a while

9.) Rumors piss me off to no end because no one knows the truth and everyone knows the rumor. So the rumors are basically sleeping with all these guys when the truth is i've had sex with 2 guys, believe or not.and i'm striaght

so thats all thats pissing me off this week.............BYE!!!!!

 
 
Current Location: Hell ion earth
Current Mood: aggravatedaggravated
Current Music: Fall out Boy
 
 
sasami_kowa
29 October 2008 @ 09:33 am
I stare in the mirror, i don't recognise the girl who stares back at me. her eyes have bags underneath then and dark circles. There is just a tired took in her eyes. I look into them and all i see is darkness. Who is she?
    I had a friend today notice something odd, i was turning into a twig. Since i always wear a sweatshirt i never see the hour glass shape my body has become. I don't think about my weight that much. well except for when Patrick calls me fat. then it gets to me, really bad. i look down at my body and see a gut and fat thighs, nothing helps me, no matter how much i pull up my jeans which are big to begin with. it seems each day i swim in them more. the reason for this is still a mystery to me. it may be the fact i don't drink soda anymore. it also may be i lost my apitite and don't really eat alot anymore.
but anyways my life is hell
 
 
 
sasami_kowa
16 September 2008 @ 10:59 am
Random Questions
1. What are you wearing?
2 sweatshirts jeans and i black tshirt

2. What did you do last night?
hung out at home

3. Favorite Memory with significant other?
me and Marty were laying on his car and we were just talking he put his arm around my shoulder and kissed me on the top of my head

4. Last gift recieved?
Idk i think a chicken on facebook

5. Descrive the last picture you were in?
Jeff was playing with his phone

6. Last thing you ate?
toasted chrisant

7. Last thing you drank?
pepsi

8. What kind of underwear are you wearing?
a thong

9. What was your best vacation?
georgia

10. What are you most looking foward to in the next vacation?
idk

11. What is happening around you?
many many things

12. What is your shoe size?
8

13. Last event you dressed up for?
the concert

14. Biggest pet peeve?
certain people who push themselves on others and try to make people just like them
*cough*hope*cough*

15. What is the most expensive thing you have on right now?
I really don't know..maybe my ipod

16. What is your favorite smell?
Vanilla

17. Is there something you really want to buy right now?
yesh my books

18. What is your favorite memory?
the night Charlie made me watch Anime for numerous hours

19. What are you nicknames?
Shan,Shanie, shanie girl, Shambels, Shenaigans, Sasami Kowa

20. Funniest thing said today?
"hey shannon they have juice down there" its an iside thing but i couldn't stop laughing

21. What are your plans for today?
class then swim meet

23. What did you do this weekend?
nothing i laid in bed and slept, oh Jay came over and we played monopoly

24. Favorite brand of clothes?
idk

25. What is your ringtone?
Addicted
 
 
Current Location: TC3
Current Mood: amusedamused
Current Music: ipod
 
 
sasami_kowa
28 August 2008 @ 11:20 am

My State Of Mind




TAKE THIS SURVEY!

Take this survey

On a scale from 1 to 10, how good are you at Guitar Hero?
5
What tv show do you watch most?
family guy
Do you have a job?
kinda
If you had a paid vacation to anywhere in the world, where would you go?
Ireland
Do you think the guy should always pay?
not really
Have you ever wanted to be on a game show?
sure
Randomly click on a song from your playlist. What's the first line of that song?
forgive sounds good
Who was your first kiss?
Jimmy
Describe your dream house.
a nice one with a pretty lawn
Where did you last go out to eat?
subway
What did you order?
deli trio
Have you ever been in a car wreck?
yes
What do you plan on naming your baby girl?
Lillian
Your baby boy?
Malakey
What's your musical guilty pleasure?
Rap
What was the last book you read?
pants on fire
Are you happy with the way you look?
sometimes
How long does your morning routine take?
5 min
What is the dumbest thing you've ever done?
Jimmy
Do you return the buggies at Wal-Mart?
yes
What is your favorite fast food place?
Arbuy's
Do you have any plans for tomorrow?
none what so ever
Are there any movies you've seen more than ten times?
Dogma
What are your biggest pet-peeves?
when people say "so whats this i hear?"
Why is your boyfriend/girlfriend your boyfriend/girlfriend?
cause he's funny and he gets me
What do you usually eat for breakfast?
food
Do you like to cook?
yes
What music genres could the world do without?
poka
What do you want to do for the rest of your life?
i'm want to work with computers
Do you get along with your siblings?
sometimes
Are you good at Sudoku puzzles?
nah
Are you a pack-rat?
yes
How late did you sleep this morning?
till 9 cause my sister woke me up
Are you a creative person?
yes
Do you like to sing?
sure
How many songs are on your ipod?
987
What was the last movie you saw in theaters?
Tropic thunder
Was it any good?
yes
What color are your pants?
blue
What did you do to celebrate last Valentines Day?
stay home
Last place you had sex?
idk
Is your house clean?
yesh
How old are you?
19
Do you agree with gay marriage?
yesh
Do you have any plants in your house?
yes
Are you afraid of getting old?
no
What did you have for breakfeast this morning?
chips
Who's in the room with you?
my cat
On a scale from 1-10 how's life right now?
6
Do you drink coffee?
yesh
Are you allergic to anything?
yes

CLICK HERE TO TAKE THIS SURVEY!

More MySpace Surveys | Tired of MySpace?


 
 
sasami_kowa
11 April 2008 @ 10:45 pm

There are many changes i've gone through over the past several months the main one being the death of my brother charlie. I think about it all the time, how he was the closest memeber of my family. no one seems to understand me anymore its like i'm not one of them, I try to say how i feel, my family turns and says its my fault i am this way,
my sister basically uses this as a way to get back at me for being closer to charlie than she.....not exactly the nicest thing to say, it makes me feel worse somedays if i need someone to talk to they are never there, and i find myself laying on my bed smoking a cigarette, trying to fight back tears so i can make myself belive i can make it through this all on my own, ig uess i really can't, right now i hate to come off as an emotial girl, but its true, i find myself cying all the time, with no idea who to even turn too, i mean really who is gonna even listen to the girl who makes her the victim? 

 
 
Current Location: My personal hell
Current Mood: depresseddepressed
Current Music: toy soldiers
 
 
sasami_kowa
02 December 2007 @ 03:43 pm
Meh  
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
 
 
sasami_kowa
21 October 2007 @ 03:55 pm
120 THINGS ABOUT ME ...



120 THINGS ABOUT ME ...
(001) Your gender:
Female

(002) Straight/gay/bi?:
Straight

(003) Single?:
nah

(004) Want to be?:
nah

(005) Age?:
18

(006) Age you wish you were?:
20

(007) Your label?:
Drama geek? College student?..idk

(008) Your height?:
5'5"

(009) Your eye color?:
green

(010) Any piercings?:
2 in each ear

(011) Any tattoos?:
not y


DO YOU...
(012) Smoke:
used too

(013) Drink:
not that often

(014) Do drugs:
nothing illegal

(015) Read the newspaper:
yeah

(016) Talk to strangers who IM you:
sure, then I block em

(017) Like to walk in the leaves:
yeah

(018) Take walks in the rain:
yup

(019) Drive:
i suck at it

(020) Like to drive fast?:
yeah

(021) Hurt yourself:
nah

(022) Have a job:
nah

(023) Like who you are:
yeah

(024) Consider love a mistake:
not really

(025) Base your judgement on looks alone:
nah

(026) Do you like/love someone?:
yeah


HAVE YOU EVER...
(027) Been caught doing some thing your weren't supposed to be doing?:
who hasn't

(028) Been in love:
yeah

(029) Done drugs:
yeah

(030) Gone skinny dipping:
nah

(031) Had a surgery:
nah

(032) Ran away from home:
nah

(033) Played strip poker:
nah

(034) Gotten beat up:
yeah

(035) Been on stage:
yeah

(036) Slept outdoors:
yesh

(037) Pulled an all-nighter:
yeah

(038) Talked on the phone all night:
nah

(039) Had an X-ray:
yesh

(040) Had detention:
nah

(041) Been suspended:
nah

(042) Been Expelled:
nah

(043) Slept all day:
yesh

(044) Killed someone:
if I did I wouldn't be here

(045) Made out with a stranger:
nah

(046) Had sex with a stranger?:
nah

(047) Kissed the same sex:
nah

(048) Done anything sexual with the same sex?
nah

(049) Been betrayed:
yesh

(050) Broken the law:
yesh

(051) Been arrested:
nah

(052) Been on radio/TV:
yeah

(053) Been in a mosh-pit:
nah

(054) Had a nervous breakdown:
yesh

(055) Been criticized about your sexual performance:
nah

(056) Had a dream that kept coming back:
yeah

(057) Seen your favorite band play:
nah

(058) Owned a pair of big sunglasses:
nah

(059) Worn a huge hat:
yeah

(060) Judged other people by their clothing:
yeah

(061) Been told you have good taste:
yeah

(062) Been romantically attracted to someone and physically unattracted?:
yeah

(063) Been used?:
yeah

(064) Been in an abusive relationship?:
nah


DO YOU BELIEVE IN...
(065) Life on other planets:
yeah

(066) Miracles:
at times

(067) Astrology:
yeah

(068) Magic:
nah

(069) God:
more of a higher power

(070) The Devil:
nah

(071) True Love:
yesh

(072) Ghosts:
yesh

(073) Rebirth:
yesh

(074) Love at first sight:
nah

(075) Ying and Yang?:
yesh

(076) Witches:
nah

(077) The Easter Bunny:
nah

(078) Santa Clause:
nah


LAST PERSON...
(079) That you laughed at:
Laura

(080) That laughed at you:
Laura

(081) That hurt you:
My sister

(081) That turned you on:
Marty

(082) That kissed you:
Marty

(083) That hugged you:
Laura

(084) That you went shopping with :
Laura

(085) To disappoint you:
My sister

(086) That made you cry:
my sister

(087) That brightened up your day:
Lindsey

(088) You saw a movie with:
Lindsey, Laura,Bincy and Lori

(089) You talked to on the phone:
Dad

(090) You talked to on text message:
Brianne

(091) You to on IM:
Abby

(092) That made you smile:
Laura

(093) That made you laugh:
Laura

(094) That saw you cry:
anyone at the homecomming game

(095) That bought you something:
can't rember mom and dad?

(096) That danced with you:
no clue

(097) That you have a crush on:
Marty


The Whats...
(098) What do you find romantic?:
holding my waist

(099) What are your turn-on's?:
neck play

(100) What are your turn-off's?:
cocky attitude

(101) What is best about the opposite sex?:
nice to lay against

(102) What is best about the same sex?:
understanding

(103) What is the last present someone got you?:
i think it was a shower caddy

(104) What makes you happy?:
knowing i'm needed

(105) What is your B-day?:
2/3

(106) What is your favorite movie?:
Moulin rouge

(107) What is your favorite band?:
MCR

(108) What is your favorite type of movie?:
musical

(109) What is your favorite season?:
fall

(110) What is your favorite month?:
febuary

(111) What is your favorite Holiday?:
Halloween

(112) What is your favorite language?:
English

(113) What is your favorite thing to do?:
hang out

(114) What is your favorite color(s)?:
black and red


The Who's...
(115) Your best friend(s):
Marty, Hope, Bincy, Stacy monica, Lindsey.....

(116) The one person you can trust with any thing?:
Jenny

(117) Your favorite singer?:
Elton John

(118) Your favorite Actor?:
Ewen Mcgreggor

(119) Your favorite Actress?:
Nicole kidmen

(120) Your favorite President?:
Clinton
 
 
Current Location: Delhi
Current Mood: artistic